czwartek, 2 maja 2013

Od Zuzy-CD Naffi i Cartera

Gdy wracałyśmy z biblioteki zauważyłam, że Demino i Jeta bawią się z psem Alex.
-Naffi, zauważyłam, że Nasze psy się bawią to może się przejdziemy gdzieś same?
-Ok
-To fajnie, tylko muszę jeszcze podejść do psiego parku bo zostawiłam tam smycz Demina
Gdy miałyśmy już wchodzić do parku wpadł na Nas jakiś chłopak.
-Oj, sorry-powiedział chłopak o ciemnych włosach i piwnych oczach.
-Nie ni spoko, jestem Zuza, a to jest Naffi-powiedziałam chłopakowi i podałam mu dłoń
-Ja Carter
-Miło było Cię poznać, ale musimy już iść bo szczerze nam się śpieszy-powiedziałam i razem z Naffi skierowałam się do ławki gdzie leżała jego smycz i wzięłam ją i schowałam do torby. Zastanawiałam się o tym nowym chłopaku i w ogóle o tym wszystkim i o tym że poznałam fajne osoby, ale Naffi polubiłam najbardziej.
-Naffi, mam pytanie, chciałabyś może zostać moją przyjaciółką -spytałam nieśmiało, ale wiedziałam, że Naffi może się nie zgodzić, bo w sumie znamy się dość krótko więc szybko dodałam-No wiesz, na początek tak na próbę...

(Naffi?)
PS- Sorki, że takie krótkie, ale jakoś nie miałam weny...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz