piątek, 3 maja 2013

Od Elcavo-CD Jety

-To dobrze, bardzo się cieszę-powiedziałem a moje serce radowało się jak nigdy. Nagle przypomniałem sobie, że do Ośrodka przyjechał nowy pies.
-Wiesz, dołączył do Nas nowy samoyed i z tego co słyszałem to jest to jest pies, więc może powiemy o tym Sharlotte?
-Ok-chodźmy powiedziała Jeta i ruszyła do drzwi.
Powiedzieliśmy to co mieliśmy powiedzieć i wracaliśmy do pokoju a ja powiedziałem jej to co już miałem powiedzieć dawno:
-Wiesz, bo...mnie nie będzie przez kilka dni, ale dosłownie chyba 2 dni, bo jedziemy z Alex na wystawę do innego miasta...
-Och...jakoś wytrzymam-powiedziała Jeta, a ja ją przytuliłem,
Weszliśmy do pokoju a ja nagle się zaniepokoiłem i spytałem Jety:
-Jeta, a jak zareaguje Twoja pani jak się dowie, że będziesz miała szczeniaki?

Jeta, skarbie < 3
?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz