czwartek, 2 maja 2013

Od Naffi-CD Zuzy


- Wiesz, chyba nie... Może trochę później? - powiedziałam niepewnie
- Ok...
Szłyśmy w milczeniu po smycz Demina...Nagle mnie oświeciło!
- Zuza, a może wyskoczymy na miasto?
Dziewczyna popatrzyła na mnie zdziwiona po czym dodała;
- Serio?
- Taa (XD)
- Okey... Tylko muszę się przebrać, hehe...
- Yhy to ja już pójdę, ok?
- Nom.
Pobiegłam szybko do pokoju... Raz, dwa i już!
Ubrałam białą bluzkę na krótkim rękawie z napisem; " I love u " czarne rurki i ogółem już miałam wychodzić gdy zauważyłam białą kulkę na spaniu Jety.
- Sharlotte?
Kulka szybko się poruszyła, po czym radośnie zamerdała ogonem...
- Psinko ty moja, kiedy przyjechałaś?
Usłyszałam tylko radosne poszczekiwanie, pogłaskałam sunie i wybiegłam na zewnątrz...
Minęła się z Zuzą i powiedziałam, że w pokoju jest mój pies ble ble ble i, że czekam na ławce...
Usiadłam na pobliskiej, zielono-niebieskiej ławce i nagle usłyszałam;
- Jesteś Naffi, prawda?
Uff... Carter, idziesz z nami na zakupy? ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz