środa, 8 maja 2013

Od Naffi-CD Carter'a


  - Nie no... W sumie to możemy wracać... - powiedziałam, a Zuza zadzwoniła po taxi ^^
 Wsiedliśmy do żółtej furgonetki i w 20 minut byliśmy pod akademią...
 Szybko poszliśmy na obiad tyle tylko, że ja z Zuzą poszłyśmy odnieść zakupy.
 Zaraz potem razem z chłopakami udaliśmy się na stołówkę.
 Przy kolacji rozmawialiśmy o zakupach xd chłopcy trochę o sobie opowiedzieli i tak jakoś dalej poszło, że po kolacji poszliśmy jeszcze do parku (tego dla ludzi)
 ~*~Next day~*~
 Był już ranek, a ja szczerze nie wiedziałam czy te zakupy były na serio czy to tylko sen...
 Zuza już nie spała, wyszła z łazienki i zapytała;
 - Dzisiaj też idziemy na zakupy?
 - Ha ha wolałabym na plażę. - uśmiechnęłam się po czym poszłam się przebrać.
 Mniej więcej po 15 minutach wyszłam na dwór ze słuchawkami i położyłam się na ławce w cieniu drzew...
 <Nwm... Może ktoś z trójki dokończy; Zuza, Scottt, Carter ? XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz