piątek, 3 maja 2013

Od Naffi-CD Carter'a


- Hmm może nas przedstawisz? - rzuciłam spoglądając na chłopaka, którego przyprowadził Carter
- Dziewczyny - Scott, Scott - Naffi, Zuza
- Cześć! - powiedziałam i machnęłam ręką
- Heja! - zaraz po mnie przywitała się Zuza
Chłopcy zamówili coś do picia i kilka pączków po skończonej wyzerce ruszyliśmy do jakiegoś tam sklepu odzieżowego..
Scott i Carter zajęli miejsca przed kabiną a my zabrałyśmy się za poszukiwanie ubrań buhaha xd
Zarzuciłam przez rękę kilka bluzek w tym dwie bokserki, dwie pary rurek, krótkie szorty i poleciałam do przymierzalni.
Zuzka zrobiła prawie to samo tyle tylko, że wzięła jeszcze jakąś sukienkę i wlazła do przymierzalni obok.
Sprzedawczyni zapodała moją ulu piosenkę;
Taylor Swift "White horse"... No dobra.. Może jedną z moich ulu piosenek.
No mniejsza.
Założyłam białą bluzkę z czarnym "S.W.A.G.", krótkie szorty i trampki z flagą francji <33
Wyszłam z kabiny i stanęłam przed chłopakami, a ekspedientka zapodała mi sweetaśne, czarne oksy.

Oh god xd chłopcy, co powieci? XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz