czwartek, 2 maja 2013

Od Jety-CD Elcavo


Ach... Ta moja orientacja w terenie... Grr
- Lucky? Hmm to ten wyżeł? - zapytałam niepewna
- Yhy... Jak myśliciesz polubią się?
- Nie wiem, on jest psem myśliwskim, a Sharlotte nie lubi jak to ona nazywa "psów, które trzymają w pysku trupy" XD
- Jej... To może zapoznamy ją z całym towarzystwem? - zapytał po czym dodał -
Albo poczekamy, może jakiś samoyed się tu pojawi?
- Hmm to jest myśl, aczkolwiek warto byłoby poznać ją z tą samoyedką, nie będzie nam gitary zawracać... - zaśmiałam się
Idąc tak po drugiej stronie ulicy zobaczyłam grupkę szczeniąt;
"Jej jakie słodziaki!" - pomyślałam
- Elcavo? Ja wiem, że krótko się znamy, ale mam pytanie... Chciałbyś mieć szczeniaki? - rzuciłam, a ten dziwnie się popatrzył
- Ee... W sumie to już nad tym myślałem i no wiesz... Mogły by być...
- Serio? - zamachałam nagle ogonem
Wilku? Do czego to dochodzi XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz