niedziela, 25 sierpnia 2013

Od Scotta-CD Naffi

-nie ma za co...-uśmiechnąłem się szeroko i dodałem-a może wejdziesz na chwilę?
Dziewczyna się lekko wahała po czym weszła do pokoju i rozglądała się a ja zamknąłem drzwi i odłożyłem bluzę.
Po chwili Carter wyszedł do Alex, a ja z Naffi rozpoczęliśmy miłą pogawędkę. Siedzieliśmy do późnej godziny.
Nagle Naffi wstała z łóżka
-ja się już będę zbierać-uśmiechnęła się lekko

-spoko-odpowiedziałem i doszliśmy razem do drzwi. Ja cały czas myślałem o czymś co mnie już dość długo gnębiło i zanim otworzyłem jej drzwi spojrzałem jej w oczy i spytałem, ale bałem się jej reakcji:
-yyy...Naffi...mam takie jedno pytanie...ale wiem, że dla Ciebie może być za wcześnie i wgl...ale..może...chciałabyś zostać moją dziewczyną?


(Naffi? xD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz