niedziela, 18 sierpnia 2013

Od Naffi-CD Scott'a

 - No w sumie to możemy... - Powiedziałam choć w głębi serca czułam zupełnie co innego
 Zabraliśmy nasze rzeczy i zaczęliśmy iść w stronę ośrodka...
 Po kilku chwilach byliśmy już na miejscu.
 - Hmmm tu się musimy rozstać... - Powiedziałam patrząc w ziemię.
 - Nooo... Niestety. - Odparł.
 Podziękowałam mu jeszcze za miły wieczór i z promiennym uśmiechem wparowałam do pokoju... 
 Poszłam do toalety. Przejrzałam się w lustrze i dostrzegłam, że mam na sobie bluzę Scotta.
 Ostrożnie opuściłam pokój i poszłam do pokoju Scotta.
 Delikatnie zapukałam w drzwi... Po chwili ujrzałam w nich Scotta.
 - Cześć... Zapomniałam o bluzie. Dzięki raz jeszcze. - Oznajmiłam z uśmiechem i wyciągnęłam ręce z bluzą.

 <Scott?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz