niedziela, 18 sierpnia 2013

Od Jety-CD Elcavo (psy)

 Leżałam właśnie na łóżku Nathalie i bacznie obserwowałam zabawę szczeniąt... Nagle poczułam znajomy zapach. Spojrzałam szybko na drzwi, a w nich ujrzałam Wilka.
 - Wróciłeś! - Krzyknęłam z ulgą i delikatnie wtuliłam się w jego sierść.
 Po chwili do naszego uścisku dołączyły również szczenięta.
 - Nawet nie wiesz jak się za Wami stęskniłem. - Powiedział ze szczególnym naciskiem na dwa ostatnie słowa.
 - Ehemm... - Usłyszałam nagle
 Odwróciłam łeb i ujrzałam Saphirę tuż przy drzwiach.
 "Wrrr... Czego ona chce?!" - Pomyślałam wywracając oczyma
 - Słuchaj. Wyjdziesz sama, czy mam Ci w tym pomóc hę? - Fuknęłam
 Sunia skuliła łeb i powoli wywlekła się z pokoju.
- Nareszcie... - Mruknęłam patrząc na Elcavo
 
<Elcavo?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz