wtorek, 27 sierpnia 2013

Od Saph-CD Draco (psy)

-Nic nic...-odpowiedziałam, ale poczułam się dziwnie. Nie przepadałam za nią, ale to pewnie tylko dlatego, że Elcavo był jej a nie mów. Po chwili dodałam:
-no a...podoba Ci się tutaj?

-Tak, jest super, a szczególnie tory do Agility-zamerdał ogonem. "Czyli lubi skakać" pomyślałam sobie i przyjrzałam mu się uważnie. Gadaliśmy znowu o różnych rzeczach leżąc w promieniach słońca, a ja go strasznie polubiłam. W końcu wstałam i przeciągnęłam się, a sierść wyschła mi już całkowicie. Draco też wstał i rozejrzał się a potem powiedział:
-O patrz, jakieś psy-spojrzałam w tą stronę co on i zobaczyłam Dianę i jakiegoś innego psa, którego nie znałam.
-Znasz tego drugiego?
-Nie-odpowiedział 
-To może pójdziemy się zapoznać?-spytałam i spojrzała na Draco. 


<Draco? ;* >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz