niedziela, 28 kwietnia 2013

Od Zuzanny-CD Naffi

Dziś rano dowiedziałam się od Alex, że przyjeżdża nowa dziewczyna, która będzie z nami w pokoju.
Wstałam wcześnie i poszłam do psa, wzięłam go na spacer a po powrocie trochę z nim pobawiłam.
Przed południem podjechał samochód. Wyszłam przed ośrodek i zobaczyłam dziewczynę, która wybiega z samochodu a za nią ślicznego psa. Podeszłam do niej i zagadałam:
-Cześć, jestem Zuza
-Hej, ja Naffi
-Zostaw walizkę tutaj pod tym daszkiem, a jakiś chłopak, potem Ci ją wniesie-powiedziałam, a dziewczyna zostawiła Swoją walizkę i ruszyłyśmy do naszego pokoju. W pokoju zapoznałam ją z Arianą, a potem poszłam zapoznać ją z wszystkimi innymi.
-Masz bardzo ładnego psa-powiedziałam do niej i spojrzałam jeszcze raz na jej sunię.
-Dzięki
-Hmm...może chcesz żebym oprowadziła Cię trochę po całym ośrodku?-spytałam dziewczynę

(Naffi, dokończysz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz