niedziela, 28 kwietnia 2013

Od Naffi-CD Zuzanny


- No dobra, a co z psem? - rzuciłam, a mój wzrok skierował się na rudego wilka
- Zostanie w pokoju z innymi psami... Chyba, że ma ma z nimi złe kontakty...
- Nie, z psami się dogada gorzej z kotami...
- Ok, u nas nie ma kotów.. No może czasem jakiś dachowiec przyjdzie...
Zostawiłam Jetę w pokoju i razem z Zuzą (^ wyszłyśmy przed budynek.
Podczas oprowadzania towarzyszła nam luźna rozmowa...
Pod koniec poszłyśmy do pokoju, mnie radośnie obskoczyła Jeta, a Zuzę Demino.
- Oo jaki słodziak! - krzyknęłam pochylając się nad nim
- Dzięki... To Demino, a twoja jak się wa...
- Jeta.
"Chwila ciszy"
- Jest tu może tor agillity?
- Pewnie! Wybacz... Musiałyśmy go ominąć, chodź.
Zapięłam Jetę na smycz, a Demino pojawił się na rękach dziewczyny.


~Zuza? Kierunek - tor agi xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz