poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Od Jety-CD Elcavo


Wilk położył się obok i gapił się na mnie przez jakiś czas.
- Elcavo... - zaczęłam nagle
- Wow, pierwszy raz powiedziałaś moje imię!
Zamerdałam ogonem
- Ech... Chodź popływać, błagam... - jęczałam
- Dla ciebie wszystko... - szepnął i ruszył za mną w str. wodyy
Wskoczyłam jak dzika... "ach, tego mi brakowało..." - myślałam przebierając łapami w wodzie
- A ty nie pływasz? - zapytałam wilka, który wciąż stał na brzegu i gapił się na mnie
"ech... Co za osioł" - pomyślałam
Nagle dostałam genialnej idei!
Kiedyś Naffi uczyła mnie nurkowania, więc postanowiłam wykorzystać ową sztuczkę - buhaha
- Aa Elcavo! - krzyczałam udając, że idę na dno
Wilk błyskawicznie skoczył do wody...

(Wilku może tak jakieś wyznanie? XD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz