poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Od Elcavo-CD Jety

Wskoczyłem do wody i jak najszybciej podpłynąłem do miejsca, w którym Jeta zniknęła pod wodą i zanurkowałem. Złapałem ją delikatnie zębami i wyciągnąłem na powierzchnię po czym wyciągnąłem na brzeg. Nie wiedziałem co robić dalej więc szturchnąłem ją delikatnie pyskiem a ona nagle wstała i jakby nigdy nic usiadła sobie.
-Jeta, nic Ci nie jest?
-Hah, nie, tylko udawałam żeby zobaczyć Twoją reakcję.
-Uff, dobrze że tylko udawałaś, ale nie rób tak nigdy więcej bo zejdę przez Ciebie kiedyś z tego świata.
-Haha ok
-A...wiesz muszę Ci coś powiedzieć...
-No słucham-powiedziała i stanęła na przeciwko mnie.
-Bo...bardzo mi się podobasz odkąd Cię zobaczyłem, a potem jak Cię poznałem z charakteru to jeszcze bardziej i...zakochałem się w Tobie...-powiedziałem i popatrzyłem jej prosto w oczy.
(Jeta?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz