wtorek, 26 marca 2013

Od Alice


Siedziałam sobie w pokoju gdy nagle ktoś zapukał w drzwi. 
-Proszę!
-Cześć skarbie-powiedziała mama wchodząc do mojego pokoju.
-Hej, wróciłaś dziś wcześniej?
-Tak, bo mam Ci do powiedzenia bardzo ważną wiadomość. Dostałaś się do Ośrodka Szkolenia Psów i Hodowli "Królewska Sfora".
-Naprawdę? To super! Zawsze o tym marzyłam!
-Wiem, ale teraz już lepiej zacznij się pakować, bo jutro wyjeżdżamy z samego rana.
-Dobrze-powiedziałam i przytuliłam mamę. 
Poszłam się spakować i od razy po tym położyłam spać. 
Rano szybko wzięłam prysznic, i zjadłam śniadanie. Tata zaniósł moje rzeczy i Aramisa do samochodu. Pożegnałam się z bratem i poszłam do samochodu.
PO trzech godzinach drogi byłam już na miejscu. Po załatwieniu spraw z dyrektorem poszłam do Swojego pokoju który dzieliłam z dwoma dziewczynami. Pokój był bardzo przytulny i ładny. Po rozpakowaniu swoich rzeczy i ułożeniu w garderobie poszłam z Aramisem na dwór. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz